Moeten ze Jordan Brand in de gaten houden omdat Nike Air Max 1 ze het absoluut vermoordden toen ze PE's maakten voor Payton tijdens zijn eenseizoen-run in Los Angeles."Yeezy" en je bent klaar. " De prachtige kleurencombinatie is dit jaar zeer succesvol geweest, niet alleen door Nike en Jordan Brand maar ook door andere merken. Zelfs als de Air Max 1 FB al een pseudo-bijnaam heeft en bedoeld is als een eerbetoon aan een voetbalclub, heeft dit de sneakerheads er niet van weerhouden om mee te springen met deze bandwagon.
De Nike "Diamond" SB High Dunk was een enorm verwachte druppel. Mensen hebben jaren gewacht om deze samenwerking opnieuw te zien gebeuren. Zodra de sneakercommunity de officiële afbeeldingen had geproefd, was er meteen een buzz. Er is Nike Air Max 95 ongetwijfeld een beperkt paar voor de winkel en dit zou zeker voor wat overstuur sneakerheads zorgen.Het hebben van een paar "OG" -schoppen is hetzelfde als je ultieme sneakerliefde verklaren. Niet iedereen kan echter schoppen veroorloven die al decennia geleden uitkwamen.
Veel Nike Sneakers sneakerheads waren overstuur, maar uiteindelijk was het misschien beter voor hen, want wie weet hoe ze hun auto in al die waanzin hebben gemaakt. Het verlagen van het risico dat inwoners van New York een kans krijgen om te worden neergestoken, maar deze jaren geleden op zijn plek gezet? Veel mensen zijn beroofd of aangevallen omdat ze een van de eerste 10 of 25 mensen in de rij voor een paar schoenen waren en niet in hun auto konden komen.
Hardloopschoenen Nike Schoenen zijn niet echt een trend die moet sterven, maar de hype van retro hardloopschoenen is uit de hand. De Reebok-pomp of de Nike Air Max 90-serie is geweldig, maar het is niet iets geheel nieuws. Jonge sneaker heads maken retro hardloopschoppen alsof ze de tweede komst van Tupac zijn. Ik ben dol op de retro lopers, maar het is niet erg als zelfs een goed paar nieuwe weegschalen meteen uitverkocht zijn omdat hypebeasts ze proberen te verslaan.
Laat de plaat zien dat ik denk dat de Nike LeBron 13 en de Nike LeBron 13 De swoosh de beste poging is voor The King sinds de Nike LeBron 10. Maar het lijkt me alsof ik in de extreme minderheid ben met deze. Veel LeBron 13s verkopen al voor minder dan hun oorspronkelijke verkoopprijs, maar sommige 13 Lows hangen nog steeds aan voor hun leven. De Nike LeBron Nike Air Soldier 10 14.Dag 1 van de Nike Innovation Summit vond gisteren in New York plaats met veel fanfare en speculatie.
Nu worden we overgelaten om te ontleden, bespreken en ontdekken wat er allemaal is gebeurd. Het is een interessante gebeurtenis waarbij de informatie is uitgestorven en het toneel is gelegd voor wat Nike de rest van het jaar in petto heeft. Zie het als een E3 persconferentie waar de grote bazen van de industrie (met speciale gast Kevin Hart omdat hij overal bij is) op het podium verschijnen en nieuwe hardware en games introduceren voor fans om te kwijlen.